2010. november 8., hétfő

Padlizsánok és repülők

Megérkezett az első postám!!


 Vasárnap. Berlinből:) Aztán ma még 2 képeslap - Berlin és Prága!! Nagyon köszönöm őket, már kint vannak a falon, nagyon örültem nekik:)))
Berlin - Prága - Berlin

Ma reggel pedig megérkezett a rossz idő. Tegnap még ragyogott a nap, ma pedig amikor elhúztam a függönyt...

Hatalmas vihar volt egész nap, esernyőm persze kifordult..ha messzebb laknék az egyetemtől meggondoltam volna, hogy felkelek-e.. Azt mondják, hogy a mai kifejezetten szörnyű nap volt, általában csak metsző hideg van eső és szél nélkül.

A laktótársaim felvásárolták Anglia fél padlizsán készletét, és napok óta mindig a gyönyörű padlizsánokat látom a hűtőben..ma nem bírtam tovább, és elhatároztam, hogy én is veszek magamnak. Ez nem volt olyan könnyű, a 3. boltban találtam..tényleg megvették mindet a környéken! Nem tudom, hogy mit fog 3 ember 8 padlizsánnal kezdeni!




Ja igen, mert már hárman vannak ellenem! Egy hete a konyhában főzött a lakótársam egy másik lánnyal. Én elég fáradt voltam, szal csak mosolyogtam és köszöntem nekik. Ők is mosolyogtak és köszöntek, majd felvették a tányérukat és bementek a szobába. Hát fura volt, hogy nem mutatkozott be a lány, de hát ez van... Ami még furább, hogy már egy hete itt van! Ami egyáltalán nem zavar, de fura, hogy nem szóltak semmit róla..és még mindig nem tudom a nevét (azt hiszem, ez már így marad, még ha örökre ide költözik akkor is:) ) úgyhogy most mindketten kedvesen mosolygunk és köszönünk egymásnak amikor összefutunk a lakásban. Ráadásul a két kínai lányka valami katalizátorként hat egymásra, szal most általában rettentő magas hangon visítoznak :)) de azóta mindig megy a zene nálam, és amúgy is füldugóval alszom, szóval túlélhető.

Elment az internet a szobámból. Volt két nap, amikor kizárólag az ajtó előtt a földön volt vétel, tehát a padlószőnyegen hasaltam naphosszat (ahogy most is). Hétvégén az ágyamon is fogtam az adást, de most megint nem, és ami van net az is rettentő lassú. Reménykedem, hogy pár napon belül visszaáll rendesbe, mert nincs sok kedvem balhézni menti a telefontársasághoz...

Múlt héten a csütörtöki vacsora jól sikerült nagyon!! Kicsit féltem, hogy milyen lesz, de minden rendben volt. előételnek csináltam kis kolbászos+fokhagymás túrós falatkákat és túrós pogácsát (el voltak ájulva, hogy én sütöttem, mert itt mindenki megveszi dobozban a mixet, összekeveri vízzel/tojással és megsüti. Tényleg nagyon ratyi az ország étkezési kultúrája...) Hát gyorsan elfogyott:)

Utána volt tejfölös-paprikás csirke nokedlivel meg túrós epertorta. A kövesdi pálinka is ízlett a népnek, bár a bolti után kicsit erősnek találtatott! Az elektromos ketyerék nélküli élet is rendben van, kézzel vertem fel a tojásfehérjét (és aztán a fejem fölé tartottam!!). Hát majd leszakadt a felkarom, de tökéletes lett így is:)


Szombaton együtt csináltam prezentációt egy görög lánnyal, jól éreztük magunkat, de az egészséges 1:5 munka:szórakozás arányt nem léptük át! Este pedig a jól bevált Taiwan-Írország-Japán csapattal mentünk pubba, aztán amikor elfáradtunk olyan jó fejek voltak h hazakísértek, úgyhogy persze hajnali 3kor mentek el, addig dumáltunk. Az emberek szeretik a túró rudit!:) És a duna kavicsot meg a francia drazsét is:)))
vasárnap reggel...


Vasárnap kicsit fejfájással ébredtem, biztos front miatt.. A napot többek között skypeolással töltöttem, sikerült összehozni a találkát olyanokkal akikkel rég nem beszéltem:) Többek között egy kedves párizsban tartózkodó egyeddel, akinek hatására megváltoztattam a foglalásom, így péntek-vasárnap helyett szerdától vasárnapig leszek Párizsban....:)))) Ma pedig lefoglalásra került egy repjegy Bratislavába...ja nem, bocs, Berlinbe, szóval jó lesz a november!! 18-án van a második esszém leadási határideje, amint leadom, indulok a reptérre:)

Puszii

ps.: A szemfülesebbek már talán észrevették, hogy nem a hatalmas fényképezőtudásom miatt fognak felfedezni..ennek oka, hogy utálok fényképezni, nem tudom miért.. Mindig vannak körülöttem olyanok, akik meg szeretnek, de most rá vagyok szorulva hogy én fényképezzek..szóval bocsánat a gagyi minőségű illusztrációkért.
ps.2: Nem akarok képeket felrakni a barátaimról, mert úgy érzem ez jogaik megsértése, majd otthon mutogatok képeket róluk :))
ps.3: Hohó! Breaking news! Most hallom, a másik lányt Claudiának hívják:) És ma láttam egy levelet, és ugyanaz a vezetékneve, mint a lakótársamnak, szóval lehet, hogy unokatestvérek!

1 megjegyzés:

  1. Imagine ♪ ♫ ♩ ...
    ha Claudiának hívják tuti őőrült, vigyázz vele! [joking] :) örülök, hogy odaért a küldemény... :)

    VálaszTörlés