2010. november 2., kedd

Itt van az ősz!

Eltelt a hétvége, suliban is voltam, és sűrű lesz a hét.


A hétvége nagyon jó volt!! Sok mindent csináltunk, vásároltunk például. A szobám már tényleg úgy néz ki, mint egy igazi otthon…kaptam függönyt, polcot, ágytakarót, párnákat..mostmár mindenem van ami kell.

Egyik legnagyobb boldogságom, hogy már van hangfalam és ez által zeném is ami kicsit jobba szól mint a laptop hangfalai. 
Ezen talán jobban látszik a gyönyörű lila függönyöm :) 


Vettünk gyertyákat is! 


Napközben körülnéztünk a környéken is. Nagyon jó idő volt szombaton, vasárnap már kevésbé.. Voltunk minden nap étteremben is, sokként fog érni mindenkit de találtunk fantasztikus angol ételt!! Egy picike faluban, kanyargós utakon megközelíthető meg és arról híres hogy tömve van jó helyekkel. Eszméletlenül finomakat ettünk:) 
Angol táj
A tenger 5 percre a lakástól


Halloween volt vasárnap! 



Voltunk egy igazi farmon is, ahol sajtot csinálnak, meg almalevet és persze cidert. 
Bessie, a malac :)

Barátságos tehén (bociiii)

Megtanultam a rossz oldalon vezetni!! Na jó, ez talán túlzás, de vezettem sokat és semminek nem mentem neki :) Automata váltós és GPS-szel felszerelt kocsit béreltünk, hogy minden energiát a vezetésre lehessen összpontosítani, semmi ne vonja el a figyelmet. Csak annyi gond volt, hogy a GPS yardban beszél, amiről fogalmunk nem volt, hogy hány cm!!! Az első két nap teljes tudatlanságban kocsikáztunk, aztán eszembe jutott végre megnézni neten: 1 yard=3 láb. 1 láb meg kb 30 cm, szóval 1 yard az majdnem 1 méter! 

Ma reggel 10-re átjöttek hozzám páran, mert 11-től 'vitáztunk' az egyik óránkon, arra készültünk fel kicsit. Észrevették a polcomon álló pálinkákat - na ki lehet találni, hogy mi lett a vége. Nagyon ízlett mindenkinek a vadkörte pálinka, amit Belgiumból szállítottam ide :) 

Kedd délben mostmár fix a japán-magyar találkozó. A lány múlt héten mondta, hogy a disznó a kedvenc húsa - na gondoltam, itt az én emberem. Borsófőzit csináltam neki, mellé pedig bepácoltam karaj mustáros-fokhagymás-pirospaprikás olajba és azt sütöttem ki mellé. Hát gond nélkül betolta :) Nagyon örültem, hogy ízlett neki. 

A hét vendéglátás szempontjából sűrű lesz. Holnap koradélután jönnek hozzám 3-an, mert csoportmunkában kell egy szörnyű feladattal megbirkózni, és hogy elviselhetőbb legyen a délután, főzök valami finomat.. Csütörtök este pedig a szomszédék jönnek 4-en - túrós pogácsa, paprikás csirke nokedlivel és mákos süti lesz a menü. 

Megérkezett az ősz
Tegnap este voltunk jógázni. Soha többet. Szörnyű volt. Az óra az egyik tornateremben volt, közvetlenül a pompomlányok edzése után... Az egész teremből az évtizedek alatt beivódott izzadtság szaga áradt, az oktató pedig egy idősebb pasi volt, és félig tai chi edzés volt. A relaxáció halál gagyi volt az elején.. Azért szeretek jógázni, mert megnyugtatja és leállítja kicsit az agyamat és jól kinyújtja az izmaimat. Ráadásul a jóga is tök gagyi volt, egyáltalán nem megerőltető, szóval elpazaroltam 1.5 órát és 2,5 fontot az életemből. Néztem a városban lévő jógastúdiókat, ki fogom azokat is próbálni, hátha.

Mai program: olvasás és alvás :)

Sok puszi! 

1 megjegyzés: