2010. december 6., hétfő

Berlin, Párizs meg a hó

Az írásbeli beszámoló helyett most beszéljenek inkább a képek.

Szóval voltam Berlinben Orsinál, és szuperül éreztük magunkatJ

Brandenburgi kapu

forralt borozás

Bratwurst!

Starbucksban az útikönyv tanulmányozása

Sachsenhousen koncentrációs tábor

vietnami tavaszi tekercs

Aztán kiruccantam Párizsba is, ahol Gáborral rontottuk a levegőt.

kilátás Gábor szobájából

Montparnasse temető


esik a hó...

francia menza...3,20€

Szajna partján


:D

:)
Notre Dame hóesésben.. 



 Köszi Orsi és Gábor, fantasztikusan éreztem magam veletek!!:))


Kedden megérkezett a katasztrófa hó formájában. Ennek először örültünk, aztán annyira nem.
Laroshival (Sri Lanka) - ő az egyik szomszédom, aki pár háznyira lakik

tánc a hóban

ez az utcám

meg ez is :)

Klau és Adri látogatása volt szerdától betervezve, NAGYON vártuk már mindannyian… Kedden még bizakodóak voltunk. Szerda reggel, amikor bejelentették a gép 3 órás késését, még mindig tartottuk magunkat. De hamarosan a Gatwick reptér honlapjára felkerült a bűvös mondat: A reptér másnap reggelig lezárva a 15 cm hó miatt… Ja, és persze a buszok és vonatok is megálltak, nem lehetett sehogy közlekedni errefelé. És természetesen a egyetem is bezárt. A lányok 9 órát töltöttek Ferihegy B-n mire a Malév is elismerte, hogy Gatwick bizony bezárt, ezért nem tudnak elrepülni.

Csütörtökön biztossá vált, hogy nem tudnak jönni. Maradjunk annyiban, hogy nem a legszebb napjaink közé tartozik a hét első fele…

Pénteken itt szerencsére megfordultak az események, a törzshelyünkre, a belga kávézóba mentünk vacsorázni. Csak 4-en voltunk, mindenki más otthon maradt mert esett az eső. (Taiwan, Írország, Japán) Osztrigát ettünk, aztán pedig francia hagymalevest. Szinte üres volt a hely, pedig pénteken mindig tömve, a szar idő elriasztotta az embereket. Összehaverkodtunk a zenekarral, akik aztán játszottak nekünk ír dalokat, meg kértünk valami kelet-európait is, a srác hegedült nekem valamit ami ismerős volt de meg nem mondom a zeneszerzőtJ

Zárás után hazakísértek, és szobában éneklős-táncolós éjszakába csaptunk át…másnap későn ébredtünk de szerencsére minimális fejfájással. Megviselt állapotunkra való tekintettel a thai barátunk átjött és csinált nekünk thai levest, meg thai főételt, én kiolvasztottam a csirkepörköltet ami a hűtőben pihent, és rittyentettünk egy nokedlit is mellé..hamarosan befutott a japán barátnőm olasz pasija is, szóval ezzel a társasággal piknikeztünk a szobám közepén, isteni volt minden, estefelé mentek el.

Ma végre kialudtam magam, hetek óta nem volt ilyen.. Este meg Maniéknál (taiwani lány+ír fiú) vacsoráztam, aztán templomba mentünk…ilyen speckó nemzetközi karácsonyváró istentisztelet volt. Nem nagyon akartunk beszélgetésbe bonyolódni, de persze ki ül le mellém – hát az új lelkész felesége… aki arra van programozva, hogy kedves és beszélgetős legyen mindenkivel… Azt az infót elhallgattam, hogy meg se vagyok keresztelve, de azt bevallottam, hogy nem járok rendszeresen templomba… Utána kaptunk forralt bort és valami angol karácsonyi sütit is. Amúgy nagyon érdekes volt, meg énekeltünk sokat, volt olyan is amit ismertem.

Hát most ennyit tudok mondani, bocsánat a hosszú szünet miatt, de sűrű volt a programom (szerencséreJ)

Sok puszi! 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése