2011. január 15., szombat

Eseménytelen élet és játék - 2. forduló

Nem véletlenül nem írtam az utóbbi időben.



A világon semmi izgalmas nem történik most errefelé. A program az olvasás, esszéírás..és ennyi.

Mostanság gyakran felkerekedünk a német szomszédasszonyommal és sétálunk egyet amikor már beposhadt az agyunk a nagy tanulásba.

Tegnap vacsorázni voltunk, mert Daniel elköltözik pár nap múlva, úgyhogy szokás szerint a Belga Caféban ettünk.

Zsófinak üzenem, hogy megkérdeztem, hogyan készült a fajita, és zacskós mix fűszerkeverék volt rajta...

Holnap - vasárnapra való tekintettel - kakaós csigát akartam csinálni, de kiderült, hogy habár lehet friss élesztőt kapni az országban, csak a nagy boltokban a város szélén, szóval szárítottal fogok próbálkozni, meglátjuk, hogy sikerül.

Egyik nap éjszaka amikor hazaértem, egy tányér beazonosíthatatlan étel állt az asztalomon, egy cetlivel a lakótársnőmtől, hogy ezt főzte, és reméli ízleni fog nekem!

Úgyhogy ismét játékot hirdetek - a cél ugyanaz mint a múltkor, kitalálni, hogy mi van a képen!

Következzenek a képek róla. A főnyeremény továbbra is egy ebéd a thai étteremben, mivel a múltkor nem találta ki senki mi van a képen :)



Jövő héten csütörtökön ha minden jól alakul beállít Beus, Balázs és Ákos akik az első vendégeim lesznek:)

Puszi mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. Hát ez tápiókapuding vagy tápiókagyöngy, vagy vmi tápióka :)

    VálaszTörlés
  2. hopp nem frissült az oldal, nem láttam, hogy más is beírta már :)

    VálaszTörlés
  3. yiiha, már csak pár és ottan :) addig is nagyon drukkolj odakintről <3

    VálaszTörlés
  4. Nem akarok ünneprontó lenni, de az a csütörtök sztem péntek :D, legalábbis remélem mert különben rossza napra vettem vonatjegyeket :D

    VálaszTörlés
  5. Marcsi, a félmegfejtések mestere vagy!!!:)))) igen, tápiókagyöngy, de mivel?:)) elismerem, alig látszik a képen, szal ezennel szeretettel meg vagy hívva vagy itt, vagy pesten thai kaját enni:)
    @Balázs&bogyó: hát még az is lehet hogy péntek. én már teljesen el vagyok veszve térben és időben, mi lenne ha megcsörgetnétek Ferihegyről hogy hamarosan jöttök?:))))

    VálaszTörlés
  6. :D Holnap írok neked,de most néztem, tuti péntek, legalábbis nekem arra szól a repjegyem :D

    VálaszTörlés
  7. ohh, hát valami tényleg van ott a lábosban.. valami darabka.. :P de nem tudom mi lehet..
    a meghívást nagyon köszönöm! remélem hamarosan újra láthatlak tényleg!(esetleg egy picivel hosszabb időre, mint legutóbb.. na jó, nem leszek telhetetlen.. :) sok puszi, nagyon szép 7et!

    VálaszTörlés
  8. http://www.youtube.com/watch?v=BysbVq7BL94
    szerintem:D

    VálaszTörlés