2011. január 6., csütörtök

Második kör

Nos, visszatértem Angliába.

Szilveszter hajnalban repülni nem életem legjobb élménye volt, de hát ez van. A malév gépen 5 még járni nem tudó baba volt akik végigordították az utat, szóval dolbi szörrandban ment a hangzás. Ja, és mivel előző este 11kor kezdtem el pakolni és 4-kor indultunk a reptérre, roppant kipihenten szálltam le a vonatról, tuti bulihangulatban J

Manie és Daniel kijöttek elém az állomásra, jó volt azért megérkezni. Manie csinált nekünk ebédet, aztán úgy belefáradtunk az életbe, hogy ledőltünk 2 órát szundikálni. Estefelé Shiori is befutott, Daniel pedig mexikói vacsorát csinált, volt nachos, fajita, chili con carne, isteni volt… a P Ribi pálinka pedig roppant sikert aratott! Ja, és itt volt a lakótársnőm anyukája, aki ilyen nagyon finomat csinált, és megtanította, hogy hogy kell ilyen formára nyomkodni, és kijelentette, hogy őstehetség vagyok J
nachos, 90 fokkal megdöntve..

aaaaaa isteni kínai töltött tészták

fajita

tequila sunrise, gránátalma helyett P Ribivel..

A szilvesztert öregesen nyomtuk, söröztünk, ettünk, ittunk, ettünk, aztán megint ettünk, aztán be akartunk aludni 11 körül, szóval elzarándokoltunk a kettes számú kocsmába egy sörre. Éjfélkor meghallgattuk a Big Ben harangjait a BBC6 rádióban, ami azért jó volt.
buék!

Ezután úgy alakultak a dolgok, hogy még 2 éjszakát nálam töltött a társaság. Kemping/koli/sátrazás érzetű volt az egész, naggyon jól éreztük magunkat. Mindig más főzött/mosogatott, és reggelire nem ám vajas kenyér. Január elsején reggel (értsd: délután 3-kor) lencsefőzit ettünk meg csináltam Zizi-féle sült túrós palacsintát, meg házi baracklekvárosat meg kakaósat. Másnap reggel túrós pogi volt, aztán áfonyás palacsinta, meg sült sajtos pirítós, szóval megadtuk a módját az újévnek. 3-án hazazarándokolt mindenki, mert kedden délelőtt suli volt. Ahonnan kb az osztály fele hiányzott, mert senki nem jött még vissza…szóval volt ott 25 ázsiai, meg akik visszajöttek már: 3 német lány meg én J vicces volt.

tequilában flambírozott ananász

túrónak határozott sikere van idekint.

Tegnap délután úgy éreztem, ideje a mai 16 órás határidejű beadandót elkezdeni, szóval azzal ment most kicsit az idő. De leadtuk, a nap további részében csendes pihenő. Holnap reggel (ha fel bírok kelni) benézek a Városba, este meg elugrunk Brightonba egy sörre.

Csókjaim!

1. Bea, megtennéd, hogy leírod a fajita recepted? régóta keresem a tökéletes fűszerkeveréket, de nem adja azt az igazi ízt... ez pedig nagyon jól néz ki! :) nem is tudtam, hogy vendéglátást/főzést tanulsz kint, de respect, baromira étvágygerjesztők! :)
    üdv, és további jó kuktáskodást!
    mészáros zsófi (dobos gergő bnője)

2. szia Zsófi:)
    pár nap múlva találkozom a sráccal aki csinálta, és megkérdem! isteni finom volt..:)
    amúgy sajnos csak hospitality managementet tanulok..a főzés onnan, h mindenki más országból jött és cserélgetjük a tudást;))