2012. április 14., szombat

Húsvétolás



 Angliában ez a húsvéti kaja, hot cross bunnak hívják - Mike szerint Húsvét környékén kívül ezt nem szokás enni, még Karácsonykor lehet kapni. Én mindenesetre teljesen rákattantam és 2 adagot is sütöttem a hosszú hétvége alatt..
torta vendégségbe

 Mike vasárnap reggel tojásvadászatot rendezett nekem:) a végén volt a nagy Malteser tojással! Az első cetli a párnám alatt volt, kb. 10 percig tartott mire az első tojást megtaláltam, utána már jobban ment:)
töltött képvieslőfánkok

 Volt két couchsurferes lányunk is, velük csináltam a fánkokat. Aki nem tudja, mi az a couchsurfing, elolvashatja itt: http://divany.hu/utazas/2012/03/24/kanapeszorf/

Névnapomra kaptam tésztanyújtószerkentyűt (mondtam már, hogy imádom az ebayt???) Minden héten egy este friss tészta a vacsi:)

Jó volt a 4 napos hétvége (itt a péntek is szabadnap, haha!) Tavalyi és idei magyarázási próbálkozásaim ellenére Mike még mindig nem érti az egész locsolkodás témát, pedig még egy locsolóverset is mondtam (I went to the forest/I saw a violet/It was about to dry out/Can i water you?). Jövére tuti Magyarországon leszünk, mert a végén még elszáradok. 

Pusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése