2010. október 30., szombat

Az első látogatók

Itt vannak Anyáék!


Ma érkeztek repülővel. Úgy beszéltük meg, hogy nálam találkozunk, de persze kimentem a reptérre akkorra amikor érkeztek. Ott is voltam időben - de egyedül voltam ezzel. A gép 1 órát késett..  De nem bántam, olvastam, muffint ettem a kávézóban, aztán együtt kiváltottuk a lefoglalt autót és hazajöttünk Eastbourneba. A bőröndből rengeteg  finomság (túró, túró rudi, paprika, mák, csoki, szaloncukor..) és hasznos dolog (kis hangfalam, receptjeim) előkerült. És NAGYON köszönöm a meglepiket (hatalmas virtuális ölelés az érintetteknekJ).



A szülői látogatás tiszteletére kiporszívóztam a szobám. Ezt én egy 5 perces műveletnek szántam, de kicsit hosszabbra sikeredett.. Először is ez a porszívó nagy és nehéz és furán néz ki. Miután behurcoltam a szobámba, 5 percig lelkesen nyomogattam a gombot (az egyetlen gombot), hogy bekapcsoljon, de egy idő után feladtam. Amikor mentem kihúzni a konnektorból, akkor vettem észre, hogy nem kapcsoltam be a konnektort azért nem működött.. Ezekután már legalább zúgott, mint állat, de továbbra is nagy és nehéz maradt. Nem tudom, hogy mi a helyes használata, nekem sehogy sem állt kézre, szóval végül felemeltem, elvittem a szoba végébe, majd visszahúztam. Majd felemeltem, elvittem, visszahúztam.. Valószínűleg nem ez a legtakarékosabb módja (legalábbis az én energiáimmal nem volt takarékos), de nem sikerült rájönnöm a működési elvére..
az ellenség


Aki ismer, tudja, hogy a növények életbentartása sosem volt az erősségem. Ennek szerintem az az oka, hogy nehezen tudok kötődni egy fikusz benjaminhoz…de végre megtaláltam a nekem való növényt!!!
Bazsalikom :)


És már több mint 2 hete életben van, és új leveleket kezdett növeszteni a letépettek helyén..bizakodó vagyok! A kitűzött cél, hogy decemberig életben maradjon (ha hazamegyek 2 hétre úgysem lesz sok esélye.) És ma vettem az utcában lévő virágosnál egy gyönyörű metál lila ’cserepet’ is neki! 

Holnap nagy nap: megyünk polcot, ipari mennyiségű WC papírt és hasonló dolgokat vásárolni. És vezetni is fogok!!! 

Puszi! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése