2011. április 10., vasárnap

Pótlás 2. - február

Február, február. 

Síeléssel kezdődött Szlovákiában a bés társasággal. Nagy élmény volt az tuti:)

itt a sokaság az első napon

hegyek és hó
ez történik ha a kocsi leragad a jeges úton, másfél óráig tart amíg kivarázsoljuk és 11-kor slivovicával ünnepeljük

Annával és Nórival, azaz a Hárs nővérekkel:) 
wow! csak nem eszünk??? gőzgombóc vagy ahogy többen ismerik, mákos cici

Sikerült egy lányos estét is összehozni az Iguanában ahol mexikói kajával tömtük magunkat. Ééés ezen az estén Marcsi (a kajakitalálós játék nyertese) a vendégem volt:) szóval itt a bizonyíték, hogy nem csak ígérgetem az ajándékot a helyes megfejtőnek ;) 

Marcsi, én, Ági, Klaudia, Orsi, Gabi és Adri

élvezzük az ízeket

csináljunk Budapest promófotókat..

vacsora utáni sör a Belgában...

Miután visszajöttem Angliába, elhatároztam hogy én márpedig buktát fogok csinálni. A kelt tészta ősi ellenségem és nem ezen a napon született meg a béke köztünk. Nem lett rossz, de tartom, hogy a mama vidéki konyhájában tud igazán jól megkelni a tészta!!!!


Ezek pedig fotók Brightonról (gondoltam így 7 hónap után aktuális lenne:) ) 



ez az a kávézó ahova az első nap óta be akarok menni, de mindig tele van!!! nem adom fel.... 






tengerpart.. 

ez pedig a híres brightoni leégett móló, amit nem építettek újra

és közös kép Fannival a tengerparton. 

Hamarosan jön március is, csajos este  - csak most Eastbourneban, hajnali séta a tengerparton és persze még több kaja! 

xx, 
beaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése