2011. április 11., hétfő

Pótlás 3. - március

Március!



március magas fokú lánykodással kezdődött. Számtalan üveg bor és töménytelen mennyiségű sajt után taiwani csirkeszárnyakat  majszoltunk (lásd a képet..) miközben rájöttünk, hogy attól függetlenül, hogy japán, taiwani vagy magyar vagy az élet nagy problémái mindenhol egyformák! 

hihetetlen, de a tavasz ide is megérkezett!

következő szociális esemény egy nemzetközi vacsora volt (mind minden vacsora..) szusival, taiwani csirkével, thai rákkal, magyar sütivel, német pudinggal. 

készül a szusi!!! miután bebizonyítottam h gyorsan tanulok, engedélyt szereztem a vacsora elkészítésére:) 

Haha a következő képek reggel 6:30 körül készültek a tengerparton. A sztori az, hogy mióta februárban visszajöttem futni járok heti 2-3-szor  (=ha kétszer megyek már nagyon elégedett vagyok magammal na de ha háromszor akkor még százszor jobban). Tudom hihetetlen! Marionnal, a német barátnőmmel megyünk, ő pár házzal mellettem lakik és ugyanaz a főbérlőnk illetve az egyik csoporttársam a lakótársa, szóval több szálról ismerjük egymást. Ő egyébként egy évvel alattunk jár, most fejezi be a BA képzését. De a lényeg az, hogy reggel megyünk (7:30-8:30 körül indulunk) mert 10-kor már ezren sétálnak a tengerparton és nem kell közönség. Mindenesetre a látkép gyönyörű, mert ilyen korán még apály van és be lehet sétálni a tengerbe. Ezért egyik hajnalban ezt meg is tettük, gyönyörű volt! 







Nos ez egy remek angol találmány. Svájcban csokit raknak a pirítós közé, Angliában chipset.....ez egy teljesen általános uzsonna a gyerekeknek. Mindenki döntse el, hogy ez normális-e...

LNóri, te is megihlettél engem:D Házi tortellini készül! 

Sütőtökös-mozzarellás és darált húsos-paradicsomos. 

Ez pedig egy napraforgó fokhagymás paradicsomos töltelékkel. 
Recept innen: 
A kelt tésztával való bonyolult kapcsolatomat ez oldotta meg! Mai napig nem értem, hogy ez hogy kelt meg, pláne, hogy szárított élesztőt használtam mert itt nem lehet frisset kapni. Mindenesetre isteni volt, mindenkinek ajánlom!!! 

Ja, és még nem meséltem, HNóritól kapott tutibiztos pizzatészta receptet készítettem még februárban. Nem értettem, hogy miért nem akar megkelni, majd rájöttem, hogy mikor a lisztet mértem ki a lakótársam bejött a konyhába és beszéltem vele pár mondatot, ami annyira megzavart, hogy feleannyi liszt került a tésztába, mint kellett volna... 

szeretetcsomag Belgiumból!!! Mustár, mert vinaigrette nélkül nem lehet élni, és itt nem lehet normális mustárt kapni (tudom tudom hogy gasztrosznob vagyok de tényleg. 4 fajtát próbáltam ki és mindegyik ehetetlen!) illetve az elmaradhatatlan salátafűszer és orchideás tusfürdő, pár extra csokitojással és bazsalikomos majonézzel. 

Ez pedig bowling és laser tag este. 10-en voltunk, már nem először, és kezdünk belejönni az egymásra lövöldözésbe! Legnagyobb meglepetésemre az egyik játékban én szereztem a legtöbb pontot (valószínűleg ehhez hozzátartozik, hogy a szokásos fiú-lány arány megbomlott a lányok javára...) 

Alább pedig élvezzétek a reggeli futós zenék egyikét:) 

Puszi! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése