2011. október 14., péntek

Szeptember.

Na jó, kicsit le vagyok maradva. De úgy mindennel, a levelekre néha 2 hetes késéssel válaszolok, szóval mindenkitől elnézést... Jó mozgalmas volt a szeptember.



Nos a hónap elején Mikenak volt szülinapja, amit nyugalmas keretek között meg is ünnepeltünk. Azt mondta tavaly nagy buli volt, most legyen pihis, és citromos spagettit szeretne enni meg szimpla csokitortát...úgyhogy nem is görnyedtem sokat a konyhában.


Ezután egy villámviziten voltam Magyarországon, mert a Papát Mezőkövesd díszpolgárrá avatták és ott akartam lenni az ünnepségen.
Fanni, Papa és Anya meg a díszpolgársághoz járó köcsög

Amikor visszarepültem Angliába, akkor kicsit mozgalmasabb napok következtek. Az egész úgy kezdődött, hogy én vasárnap reggel 8-kor leszálltam Londonban (hajnali 4-es keléssel, 2-3 óra alvás után) majd pár óra múlva elindultunk Mike nagymamájának 80. születésnapjára (ezek a nagyszülők..:) ) ami egy kisebb összeröffenés volt mindössze kb. 30 emberrel. Vittem egy doboz sütit, amit még az én nagyim sütött otthon..ami nagyon nagy sikert aratott!! Persze a parti végefelé már félig aludtam, de úgy is jó volt.
zombiként a szülinapi partira menet

Egy pár nappal később Fionn Regan koncerten voltunk Londonban. Mindeketten nagyon szeretjük és örültünk, hogy sikerült eljutni, nagyon szuper volt. Egyébként egy full arab városrészben volt, tele halal hentesekkel meg este 11kor még nyitva lévő szupermarketekkel :) De féltünk, hogy nem érjük el az utolsó vonatot ezért Londonban aludtunk és a másnapot ott töltöttük. Ami nagyon király volt!!!! Volt kuponunk (itt nagyon nyomatják, hogy ne kocsival, hanem vonattal közlekedj és ha bemutatod a vonatjegyed egy csomó helyen félárat kell csak fizetni) és elvonultunk az állatkertbe. Én még sosem voltam, és nagyon-nagyon jó volt. Mint a kis óvodások, elmentünk minden programra, a vidraetetésen át a pingvin bemutatóig. Sokmindent terveztük aznapra, de kicsit elment az idő.. Végül a londoni kanálison hajókáztunk, és elmentünk Kis Velencébe, ami egy városrész - csatornákkal. Szép meg idillikus meg minden, jó volt.
londoni reggeli..palacsinta!! 

éhes vidrák

na ki tudja milyen állat ez?? 
márpedig én szeretem a körhintát

kanális

Kis Velence
Szóval ez volt London. Pár nappal később pedig a lányokkal találkoztam Folkestoneban, ami egy Dover melletti kisváros. Már ezer éve nem láttuk egymást, úgyhogy jó volt teljes 24 órát nyugiban együtt tölteni! Sétáltunk a tengerparton, meg a városban, és persze főztünk. Megtanítottam őket egészben csirkét sütni, mert ők nem szoktak. És persze rengeteget beszéltünk :) Nagyon jó volt. Főleg most, hogy Shiori Birminghambe költözött, Manie pedig szintén nem eastbourne-i lakos már, nehéz összehozni a találkát:( 
Shiori és a krumplipucolás

a csiiirke

reggeli:)

itt ebédeltünk

Folkestone! 

Manie várja a kajánkat:) 
Voltunk Brightonban is, az egyik barátunknál vacsoráztunk. Aki megismertetett a legkirályabb angol desszerttel, a crumble-al (ezt hogy írják??) Friss gyümölcsök, rajta pedig morzsa ami liszt, vaj és cukor összemorzsolásából áll. És isteni. 

Utána pedig eljött a a szeptember 24-e, ami egy éves évfordulója volt annak, hogy Angliába költöztem. Ezen a napon bepótoltam még egy hiányosságomat...Mike elvitt cream tea-t inni. Ez azt jelenti, hogy kapsz teát, 2 édes pogácsaszerűséget, eperlekvárt meg agyonvert tejszínhabot és persze vajat. A sütit ketté kell vágni, megkenni vajjal, majd lekvárral, majd tejszínhabbal, és ezt kell a tea mellé enni. Be kell valljam, ez nálam kiütötte a cukorlimitet, és a felét sikerült csak elfogyasztani, de attól is majdnem cukorsokkot kaptam. A kis teázóval, amibe mentünk, már hónapok óta szemezek. Úgy néz ki, mi aki a múlt századból (mármint a múlt előtti századból..) maradt itt. 






Szóval ennyit a szeptemberről. Amint a lekiismeretem engedi, behozom az októbert is..

Puszi


1 megjegyzés:

  1. tea+süti+vaj.. hmmm..nyammmi.. de azért beutalnálak egy portugál hétvégére, ami után már az egész lecsúszna, nem csak a fele (itt az egyszerre bevihető cukoradag-limit megnő)

    körhinta --> naná, hogy ez jutott eszembe: http://www.youtube.com/watch?v=ThBhL-R58UI (oh hogy hányféle nyelven meghallgattam, mire megtaláltam az eredetit Neked :P orosztól-olaszig.. mvolt itt minden)

    sok pusziii

    u.i.: Zebriod?

    VálaszTörlés