2012. január 11., szerda

Új szekrény

A karácsonyra kapott pénzügyi támogatás egy részét egy kis könyvespolcra költöttük.



Miután hosszasan böngésztem a netet, kiválasztottunk egy szimpla kis bútort. Ki is hozta az áruház, figyelmeztettek, hogy kedden, reggel 7 és este 8 között fog megérkezni. Dél felé úgy gondoltam, hogy megdagasztom a kenyeret, mert csak nem abban a 15 percben fognak becsöngetni. Hát dehogynem...kötényben, lisztesen, kezemen még ragadós tésztadarabokkal nyitottam ajtót. A srác szerencsére fel is hozta, nem szívesen cipeltem volna fel a másodikra. 
Nagyon-nagyon össze akartam rakni egyedül, de nem ment :( Nem tudtam a csavarokat a falemezbe belecsavarozni, úgyhogy végül estére maradt az összerakás. 
Cosmo elvarázsolva a polctól
Vacsora után (a kenyér amúgy finom lett:) ) Mike megoldotta a fizikai erőt megkívánó részleteket, és együtt befejeztük az összerakást. Felpakoltam először az összes szakácskönyvemet, amik nagyon jól néznek ki, és szerencsére van még hely a gyűjtemény gyarapítására ;) Utána feltöltöttük még pár könyvvel, és most várjuk, hogy melyik macska fogja magára borítani az egészet.
:)


Ezt pedig, a régi idők emlékére. De jó is volt az a sok Tigris koncert:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése