2010. október 15., péntek

Elkezdődött a suli..

Megvoltak az első óráim!


Hétfőn és kedden van tanítás, mindkét nap 2 órám van (kettő 180 perces órám..) Itt nincsenek vizsgák, minden órára egy 5000 szavas esszét kell írni (vagy két 2500-asat) ami kicsit ijesztő. Hétről hétre rengeteg olvasnivalót adnak fel, amiket aztán az órákon megbeszélünk, tehát holnap az első utam a könyvtárba fog vezetni.

Hétfő este elmentem a koncertre Brightonba. Végül négyen voltunk, jó volt a koncert, de a noname helyi előzenekar még jobb volt. Mindenki azt mondja, hogy Brighton a zenei élet központja, meglátjuk! A többieknek nem volt kedden órájuk, szóval ők ott aludtak Brightonban, de nekem haza kellett jönni. A buszról, amit kinéztünk, kiderült, hogy nem megy el Eastbbourne-ig, szóval várhattam a következőre 30 percet. Majd éhen haltam, szerencsére a buszmegállóval szemben volt egy éjjel-nappali, amit egy kedves arab bácsi üzemeltetett. Megvettem életem legrosszabb szendvicsét, szerintem 80%-a mesterséges alapanyagból volt.. A mogyorós Cadbury csoki kicsit segített a közérzetemen, amit utána lenyomtamJ
Komedia - itt volt a koncert

 Kedden reggel 9-kor becsöngetett az internetes ember (negyed 11-ig aludhattam volna..) és muszáj volt azonnal felkelni, mert az én szobámban van valami központi telefonvonal, szóval itt ténykedtek. Másfél óra és rengeteg telefonhívás után (valami nem stimmelt) közölte, hogy kész van. Én persze azt hittem, hogy ez azt jelenti, hogy van internet – de csak azt jelentette, hogy felhívhatjuk a szolgáltatót, hogy már működik a telefonvonal..ők rémisztő újabb 2 hétről beszéltek, de szerencsére másnap megjött az sms, hogy 18-ától lesz internetünk – remélhetőleg.

Aznap 6-ig van órám, és eléggé lefárasztották az agyamat, szóval csak hazajöttem és leültem a fotelba olvasni. Ekkor megszólalt a telefon a szobámban, amin roppantul meglepődtem, mert 1. nem tudtam, hogy előfizetünk a telefonvonalra és 2. ha én nem tudom a saját lakásom telefonszámát, akkor hogy tudhatja más, és mégis ki hívhat? Mint kiderült, Pengfeit kereste az anyukája. Este beszéltem vele és megadta a telefonszámunkat szóval már én is tudom.

Kedd este a kétnapi egyetem után annyira lefáradtam, hogy nem voltam képes rávenni magam a főzésre. Elkezdtem neten indiai házhozszállító után keresgélni, és találtam is egy szimpatikusat. Kicsit féltem felhívni őket, mert egy indiai akcentus+háttérben kiabálás+én magyar akcentusom nem tűnt nyerő kombinációnak, de szerencsére egy angol pasi vette fel. Bárány kormát rendeltem rizzsel és egy naannal, de nem volt elég az értéke, hozzácsaptunk még egy krumplit (fogalmam nem volt, hogy melyik fajta krumpli mit takat, szóval találomra választottam egyet.) Mondták, hogy 30-45 perc és itt van. Ennek nagyon örültem, mert otthonra másfél óra a minimum mire kiér a futár az indiai étteremből. Ehhez képest 14 perccel később csöngettek az ajtón! Én nem ehhez vagyok szokva, teljesen ledöbbentem ezen a gyorsaságon.
Bárány korma, krumpli, rizs és piros valami a kis dobozban ami helyből a szemétbe ment mert nagyon fura íze volt

Hatalmas adagokat küldtek, 3 étkezésre futotta belőle és így nézve nem is volt drága, sőtJ A krumpli nagyon finom volt, kár, hogy fogalmam sincs, mi a neve. A korma nekem kicsit édes volt, legközelebb valami mást fogok rendelni.

Miután megvacsiztam, elkezdtem filmet nézni. Fél 10-kor rájöttem, hogy fagyi nélkül nem tudok tovább élni, elkezdtem hát neten kikeresni, hogy meddig van nyitva az utcámban a Tesco. 10 perc után rájöttem, hogy nem fogom megtalálni, szóval annak reményében, hogy 10-ig van nyitva, elzarándokoltam oda. Már pizsamában voltam, szóval a pizsi nadrágra húztam egy farmert, é felvettem egy kardigánt..elbaggyogtam a boltig, a srác a kasszánál jót nevetett, kérdezte, hogy nem bírtam tovább fagyi nélkül? Mit mondhattam volna, beismertem, hogy ez a helyzet. Ráadásul a Haagen Dazs itt nagyon olcsó, úgyhogy most a fagyasztóban pihen egy doboz strawberry cheesecake fagyi… Tökéletes este volt, filmet néztem a pöttyös pokrócomba tekerve és fagyit ettem a dobozból.
Nyamm


Rettentően élvezem, hogy minden ilyen közeli. Mármint az, hogy negyed óra alatt itt van a rendelt kaja, hogy leugrani a boltba az nem azt jelenti, hogy kiállok a kocsival a garázsból és 10 percet vezetek – ez nagyon új és nagyon tetszik.

Másnap reggel el akartam menni a bankba, de skype-on összefutottam a belga rokonsággal, és úgy döntöttem, nem bírom tovább Emma baba nélkül, szó ami szó, az lett a vége, hogy jövő szerdától vasárnapig Belgiumban leszekJ Busszal közelítem meg a terepet, 7 óra az út, de nem baj, tuti jövő héten is rengeteg olvasnivalót fognak feladni, majd olvasok. Délután 3 körül úgy döntöttem, hogy akár ki is mehetnék a világba, és nyithatnék egy bankszámlát..beszereztem a dokumentumot az egyetemtől, és nyitottam végre egy számlát. (A bankos csaj megkérdezte, hogy Magyarország az Európai Unió tagja e..) Utána még vettem pár dolgot (pl. boríték) és az utcán belefutottam egy csoporttársamba. Megkérdezte, nincs-e kedvem moziba menni, fél óra múlva már ott ültünk a teremben, megnéztük a Wall Streetet. Jó volt, csak a végére már megfagytunk, úgy látszik fűtésre nem futja. Amikior kijöttünk a moziból és elindultunk hazafelé, egy másik lánnyal találkoztunk az utcán (kicsi ez a város…) és megbeszéltük, hogy iszunk este valamit, és valahogy mindenki szólt még két embernek, végül majdnem 20-an voltunk, szinte minden csoporttársam, aki Eastbourneban lakik ott volt. Nagyon jó estére sikeredett, egy olasz bárban boroztunk és beszélgettünk.

Livel kezdünk összebarátkozni, beszélgettünk a konyhában, én főztem ő pedig épp mosogatott. Holnap sajttortát sütünk, mert szombaton jön a legjobb barátnője akinek szülinapja lesz. Ma pedig beállított a szobámba, hogy elfoglalt vagyok-e, mert ha nem akkor befesthetném a haját..szóval segítettem befesteni a hajátJ Nagyon sötét barnából mahagóni beütésű barna lett.

Ma reggel nagybevásároltam, mert már 3 napja nincs itthon semmi ehető. Vettem egy vasalót (4.19£) is, már ideje volt..meg borsót és répát, Belgiumból szerzek paprikát és csinálok borsólevest. Meg feltöltöttem a paradicsomkészletem is. Valaki utánanézne, hogy mennyi paradicsom elfogyasztása káros? Mert függőnek érzem magam, biztos a szervezetem így mondja, hogy vitaminhiányom van..egyszerűen imádomJ Mindenesetre a nap vétele egy üveg bor volt.

Sainsbury a bolt neve (kb. mint a Spar, olyan) és ez a saját márkája, az az elvük, hogy semmi csicsás csomagolás, itt a szénsavmentes vizük címkéje is. De valahogy mégis jobban bejön, mint a Tesco gazdaságos csomagolás.


Sok puszi!

2 megjegyzés:

  1. A paradicsom nem káros egyáltalán, a fölösleg meg úgyis távozik ...
    Tegnap este szokás szerint a tv-n surfoztam, és a Fem3-on a Save the last dance ment kb. 20 perce.
    Hát meg kellett néznem, közben Rád gondoltam :)))

    Puszi
    Anya

    VálaszTörlés
  2. Úgy örültem hogy kedden felhívtál!! :) (L)
    Most meg szól a Dog days are over (és épp megfagyni készülök, haha :)), megszerettem én is ezt a számot...
    Lávjú
    puszi

    VálaszTörlés