2010. október 17., vasárnap

Szösszenetek és játééék

Tegnap órákig próbáltam ezt posztolni, remélem végre sikerül!


Csütörtökön egy nagy álmom teljesült, ugyanis a szomszéd házból kisétált egy bácsi két kutyával! Az egyik valami miniatűr találmány volt, de a másik egy hatalmas növésű, öreg golden retriever. A bácsi valószínűleg észrevette, hogy kocsonyán lógnak a szemeim, és rám mosolygott, mire én egy egy ’Szabad…?’ kérdés után rávetettem maga a kutyára és megsimogattam a buksiját. Kevés embernek van itt kutyája, nekem meg már hiányom van!

Csütörtök este a szomszéd lányokkal és két új lánnyal, akik szintén az utcában laknak megittunk egy sört az utcában található Ship Innben (Hajó Fogadó). Kicsit puccos a hely, de jó értelemben, jól éreztük magunkat. Hazafelé (nem volt késő, 10 körül) hallottam egy fúvószenekart próbálni. Meggyőztem magam, hogy nem képzelődöm, és tényleg! A szemben lévő templomban (ja, ahogy kilépek a házunk ajtaján, egy templom van az utca másik oldalán) próbáltak, ahogy néztem a helyi nyugdíjasklub zenélni tudó tagjai. Belestem az ablakon, nagyon aranyosak voltak, ahogy (relatíve) az éjszaka közepén karácsonyi dalokat játszottakJ

Elkezdtem gyanakodni, hogy én vagyok az egyetlen, aki olvasta a mosógép használati útmutatóját, ugyanis mindig ugyanazokon a beállításon megy, amit én ott hagyok magam után. Nagy gonoszság legközelebb mindent visszaállítani 0-ra?

Megsütöttük a tortát! Li nagyon aranyos volt, TÉNYLEG meg akarta tanulni, hogy mit hogy kell csinálni, ami meglepetésként ért. 

Nagyon nyomi vagyok, de csak most jöttem rá, hogy a brp betűkombináció, ami az azonosítóm az egyetemen, a nevem kezdőbetűiből tevődik össze..így már kevéssé vicces, hogy úgy jegyeztem meg, hogy BURP.
Böff!

Amikor hazaértem, nagyon furcsa volt, hogy be volt zárva az ajtóm, mert soha nem zárom kulcsra. Végül együttes erővel sikerült kinyitni, nyitva volt az ablak, nem tudom, hogy a szél hogy tudta ráfordítani a hevedert, de megtörtént, úgyhogy azóta a mosdóba is kulccsal járok, mert félek, hogy kizárom magam... 

Ma (szombaton) a könyvtárban voltam 5-ig, nem akartam lefénymásolni a könyvet amiből olvasni kellett, szóval inkább bementem (kb. 3 perc gyalog.) Miután hazajöttem, mindhárman a konyhában tevékenykedtünk: ma jött Li barátja, ő neki főzött, Pengfei mosogatott én meg vacsorát csináltam.A konyha határozottan kicsi 3 embernek, de jól elvoltunk. Kölcsönkérték az asztalomat, mert Linek nincs a szobájában, de nem fért ki az ajtón..de szerencsére találtak egy csavarhúzót, szóval szétszerelték, elvitték, és később amikor visszahozták, visszacsavaroztuk. 

Eddig is sejtettem, hogy a férfi/női névmások néha keverednek amikor a lány angolul beszél, de mostmár bebizonyosodott, hogy tényleg..Először azt hittem, hogy a pasija jön a hétvégére. Pár nappal később amikor beszéltünk, úgy értettem, hogy a legjobb barátnője – erre ma beállított egy fiúval, aki nagyon jó barátja már évek óta! Mindenesetre a torta amit csináltunk nagyon ízlett nekik.



És jöjjön a játék!! Nagy vacsorát csináltak, és hoztak nekem is kóstolót. Íme a fénykép:


Aki meg  tudja mondani, hogy a rák és a hal tofu mellett mi található a képen (barnás cucc a tányér jobb oldalán) , az vendégem egy vacsorára itt, Eastbourneben (vagy ízlés szerint otthon) egy thai (vagy ha nem tetszik, szabadon választott) étteremben!!! Az első helyes tippelő nyerJJJ

Puszi!

19 megjegyzés:

  1. vagy agy vagy gyomor. így is ér?:D

    VálaszTörlés
  2. nem és nem, sajnálom, kiestél :P
    és amúgyis csak egyet szabad tippelni;) )

    VálaszTörlés
  3. Küldenék egy tippet a disznóherére =)
    Egyben reménykedem is hogy nem az.

    VálaszTörlés
  4. sorry, no:) (és egyben: hálisten, nem disznóhere:) )

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlen, de nem gesztenyepüré:)))

    segítek kicsit!

    1. megkóstoltam, de nem tudtam megenni
    2. becsapós!!!

    holnap este megmondom mi ez..

    VálaszTörlés
  6. A tufu meg a rák mellé valszeg vagy valmi növény vagy hal. A halra tippelnék,de hogy mije, meg milyen, az nincs meg... Még gondolkozom ;)

    VálaszTörlés
  7. nem tudtad megenni - annyira undorító volt vagy kemény, rágós? szerintem sertéstüdő.

    VálaszTörlés
  8. ez hajszalvekonyra szeletelt barany, felpodorve es megfozve.

    miutan megkostoltam, azt hittem, h vmi tengeri eloleny belsosege..

    Mariann, mint egyetlen, aki husra tippelt - vendegem vgy egy sorre ;))

    koszonom a sok kedves hozzaszolast!! :)

    VálaszTörlés
  9. it sound better in english:
    I now imagined the two asian friends of yours shirring up this lamb. lol.
    :D:D<3

    VálaszTörlés
  10. :) a sört el kell feleznem Klauval, ugyanis nélküle nem jött volna össze a megfejtés azon a bizonyos dögunalmas üzleti közgáz órán, azon a már megszokottul őrült ¤on..

    minden jót továbbra is odakint, Bea! :)
    puszi

    VálaszTörlés